Back to Top
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen:
- Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen opdrachtbevestiging ontvangen, hoe kan dat?
De opdrachtbevestiging wordt in PDF formaat direct na uw bestelling automatisch naar u mailadres gemaild. Hoogstwaarschijnlijk is de opdrachtbevestiging in u spam/junk box terechtgekomen. Is dit niet het geval? Dan heeft u waarschijnlijk een verkeerd email adres ingevuld. Stuur een email naar info@mistlampen.nl en wij zullen u de opdrachtbevestiging alsnog mailen.
- Welke kant is rechts en welke kant is links?
Bij auto's wordt links of rechts altijd bepaald vanuit de positie in de auto (dus niet als u voor u de auto staat:))
LINKS=BESTUURDERSKANT
RECHTS=BIJRIJDERSKANT
- Is ophalen mogelijk?
Ja ophalen is mogelijk in ons magazijn in Schiedam. Ophalen kan alleen op zaterdagochtend van 09:00 tot 15:00 en is alleen op afspraak. Ja, wij begrijpen dat dit zeer beperkt is, maar omdat wij een 100% internetbedrijf zijn hebben wij geen vaste regulaire openingstijden en zijn wij genoodzaakt om onze dag zo efficient mogelijk in te delen om u de beste prijs te kunnen garanderen. Voor spoedgevallen kunt u altijd met ons contact opnemen via info@mistlampen.nl
- Ik wil graag contant betalen, kan dat?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Uit veiligheidsreden en door niet opgehaalde bestellingen van mensen die contant willen afrekenen...Speciaal bestelde onderdelen die niet worden opgehaald zijn een grote kostenpost voor ons (voorraad magazijn, kosten retour leverancier). Hoe lager wij onze kosten kunnen houden, hoe goedkoper wij u de onderdelen kunnen aanbieden.
- Waarom zijn jullie telefonisch niet bereikbaar?
In een digitale tijdperk waarbij een gemiddeld gebruiker van een smartphone 221 keer per dag naar zijn telefoon kijkt, zijn wij van mening dat wij u per e-mail beter van dienst kunnen zijn. Zo kunnen wij u vragen gedetailleerder beantwoorden met bijvoorbeeld hulp van foto's en met technische ondersteuning van onze leveranciers. Wij beantwoorden 95% van e-mails binnen 3 uur!