Mistlampen

Winkelwagen: € 0,00

Er zijn geen artikelen in uw winkelwagen.

Retour&Ruilen

Heeft u een verkeerd artikeld besteld of een verkeerd artikel ontvangen? Geen probleem, door gebruik te maken van onze Pick&Return service kunnen wij dit snel oplossen. Hoe werkt het?

Bij een Pick&Return opdracht wordt bij het afleveren van het correct artikel, de verkeerde artikel direct door de GLS koerier weer meegenomen. Dit scheelt u tijd en extra verzendkosten. Deze service bieden wij aan in goeder trouw. Dit betekent dat het artikel dat u retour opstuurt in origineel verpakking, zonder schade en zonder dat het is gemonteerd, zorgvuldig ingepakt retour moet worden opgestuurd. 

  • U heeft een verkeerd artikel besteld, bijvoorbeeld links i.p.v. rechts (of vice versa). Informeer ons per email en vermeldt daarbij het bestelnummer en welke artikel u nodig heeft. Wij maken een Pick&Return opdracht voor u aan en informeren wanneer de koerier bij u langskomt om de artikelen om te ruilen. De kosten hiervan bedragen 8.95 euro. Dit kunt u overmaken op onze rekening o.v.v. het bestelnummer.
  • Wij hebben u het verkeerd artikel opgestuurd. Stuur ons een foto van de doos, waarbij de artikelnummer duidelijk zichttbaar is en een foto van het onderdeel. Wij maken een Pick&Return opdracht voor u aan en informeren wanneer de koerier bij u langskomt om de artikelen om te ruilen. Er zijn geen kosten voor u.

Kapot onderdeel ontvangen? Minder dan 1% van de producten die wij verzenden komt met schade aan. Dit komt omdat wij de artikelen, voordat wij verzenden controleren op eventueel schade. Tevens worden het goed ingepakt met diverse opvulmateriaal, gebruik gemaakt van onze omsnoermachine en beplakt met breekbaar stickers. Is het onderdeel toch met schade ontvangen, dan is dit hoogtswaarschijnlijk tijdens transport ontstaan.
Wij vragen u dan ook om uw bestelling bij ontvangst direct te openen en te controleren op schade, ook als u van plan bent om op een later moment de onderdelen te monteren. Wat dient u te doen?

  • Maak direct een melding bij de koerier, indien duidelijk zichtbaar te zien is dat de doos ingedeukt en schade heeft.
  • Stuur ons een foto van het kapot onderdeel, inclusief het afgebroken stuk of glas en een foto van doos, o.v.v. u bestelnummer

Tijd is hierbij van belang. Wij zijn verplicht om bij onze transporteur elke vorm van schade binnen 48 uur te melden om recht te maken op vergoeding.

Een hoop werk zult u misschien denken, maar zo kunnen wij u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar leveren.

Veilig bestellen en betalen

Snelle levering met Track&Trace

Mistlamp Specialist